AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Wednesday 30 October 2013

~ HePi BeSdAy 2 Me... ~


SELAMAT HARI LAHIR SHIDA! Yeeeppppiiii. Aku dah makin tua dewasa sekarang. Syukur alhamdulillah Allah SWT masih panjangkan usia aku hingga aku dapat menikmati satu lagi pertambahan usia untuk tahun ni.Alhamdulillah dah masuk umur 35 tahun... Semalam start dr maghrib dah berfikir apakah yg harus aku ubah untuk jadi manusia yg terbaik n lebih bagus yer? Sempat gak aku memikirkan kelemahan diri yang asyik terleka dengan keduniaan... Hehehehheh. Malu nak bocorkan rahsia.. Tapi xpa bocor jer asalkan jadi pengajaran untuk semua yer.. Bak kata pepatah yg buruk buat sempadan yg baik buat tauladan.. Rasanya besday untuk tahun nilah yg aku dpt banyak wish dan doa. Kepada sahabat2+geng2 yg mendoakan diri ini tqvm byk2. Harap doa sahabat+geng sekalian dimakbulkan. Amiinnn2 Ya Rabbal Al Amin. Bagi aku tak perlu kek or hadiah, tapi ingatan tu yg mbawa perhargaan untuk aku. Ucapan selamat hari lahir tu dah cukup untuk merasakan diri aku ini dihargai dan membuktikan aku ini wujud dlm hati sahabat2+geng2ku... Cuba bayangkan kalau tak dak org wish. Sedih jugakkan... Mau merajuk yer x? (Maaf sekirenye statement ni ade yang terase...) Apa2 pu aku nak ucapkan banyak trima kasih kpd semua exspecially buah hati kesayangan,Sahabat2+geng2 yg wish dan doa untuk diriku. Rupanya diri ini masih ada yg ingat.. Tqvm.... Biler dapat yang ini, xdak kek besday pun xpa... Terrrrbaaaeekkkkk....











No comments:

Post a Comment