AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Thursday 26 January 2012

~ Da JaDi ToKeY KoPoK LeR PlAk YeR... ~

Misi ni dah bermula dari last year lagi... Rasenye sume dah tau kot.. Cume tiade catatan sahaja di blog ni. Yerla seperti sebelum2 ni, blogku ini manelah dikemaskinikan. Terlalu sibuk dengan keje, menyiapkan data2 yang xpernah2 habis.. Sampaikan blog lameku merajuk xboleh nak buke, sebab tulah wujudnye blog baruku ini...

Walaupun aku xupdatekan, tp picture2nye aku simpan. Memang disimpan untuk kusisipkan dalam blogku. Opppsss.. Kite kembali ke pangkal jalan. Dok bebel2, last2 kluar ler plak dari tajuk asal.. Aku memang mcm tu pun.. Suke ikut jalan jauh.. Ok2, kembali kepada citer kopok eehhh...

Seperti yg dikenali, aku bab2 bisnes ni memanglah suke sangat2.. And kpd sesiape yg brminat wat bisnes pun sememangnye aku sokong 100%. Tp bisnes mesti mau untunglah... Untung yang berpanjangan.. Hehehehhe... Bisness studentkan, mestilah mau meniage, x gitu??? Oklah yer, berdasar 4P yang aku menuntut dulu. Ape kah itu 4P? Hahahahhaha.. 1. Product 2. Place 3. Price 4. Promotion. 1. Keropok 2. Kantin Menara Persekutuan 3. RM 1 ( Xmahal pun, berpatutan) 4. Xde promosilah, sape teragak tekak tu nak makan, bayar RM1 dapat sebungkus, telannnn.... Boleh kate gitu????













No comments:

Post a Comment