AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Tuesday 4 December 2012

~ MaJLiS AkHiR TaHuN & PeNyAmPaIaN HaDiAh HaKiM+NaNa... ~




















































Menjengah blog aku yang dah begitu lama terbiar. Lama ker? Bagi diri akulah. Ati tu berkeinginan sesangat nk menjenguk2 tetapi kekangan mase yang terlalu padat.... 

Entry kali ni adalah simpanan sweet memories of Hakim+Nana di Majlis Penyampaian Hadiah Akhir Tahun. Aku upload gambar banyak2. Aku simpan dalam blog aku ni... Segala luahan dan cerita aku sumenye ade di cni..
Lagi pun excited nak kongsi berita gembira... Prestasi Hakim alhamdulillah, aku sentiasa bersyukur. Dia tak pernah mengecewakan aku. InsyaAllah harap2nye selamenye akan berkekalan. Ape2 pun sokongan dan dorongan sentiasa dibagi supaya anak rasa dihargai...

Ok lah apa2 pun tahun ni Hakim telah banyak kali berjaya naik ke pentas.... Hehehhee... Aku harap2 Hakim akan sentiasa berjaya naik pentas hingga ke seterusnya. Aminnnn...  










No comments:

Post a Comment