AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Thursday 21 February 2013

~ MuKa BuKu... ~


Pagi tadi kat radio sinar FM ada tajuk untuk bincang santai… Aku Dan Facebook..    Ramailah caller yg menceritakan pengalaman mereka. Aku tertarik pada seorang caller lelaki (dah tak ingat ape namanye dan dari mana)..  Dia ramai kawan dalam facebook (lelaki dan perempuan) katanya mula-mula oklah borak2+sembang2 santai.  Lama2 minta no hp.. Dia pun kasilah lama kelamaan dia diganggu oleh suara2 nakal yang bukan pompuan dan bukan jugak lelaki…  Hahaha.. Tau ko takut. Saje dok cari pasal. Yang ko bagi no hp kat orang2 yang tak dikenali tu kenapa????..Kan dah kena kacau… Padan muke ko..

Banyak gak citer mnarik dari citer yang mereka sampaikan.  Bagi aku tak salah kalau berkongsi cerita..sama ada suka atau sebaliknya.  Pendengar boleh menilai sendiri. Nak ngutuk atau ape… Hahahaha…  Yang baik jadikan teladan, yang buruk jadikan sempadan.. Itu saja…

Dari citer yang aku dengor tu, aku dokla share ngumpat2 dengan driver aku. Tetibe driver aku memberi soalan cepumas. Aku terkulat-kulat nak menjawap.. Hehehehe. Jarang sangat on facebook???  Naper ek??? Ko kat opis bz sangat ker? Tahlah sukar n tiada jawapan untuk soalan itu. Ape2 pun aku menerangkan dengan selamber bahawasanye aku akan on fb seandainya ade bende yang aku nak cari. Apelagi kalau bukan picture2 aku… Untuk  dicopy dan ditempekkan ke dalam blogku ini. Itu sahaja tujuannye pun… Hehehee..  Tak caye??? Kalau tidak, takkanlah hasilnye jadi seperti di bawah ini




Selepas sehari dah jadi macamnilah plak… Zalimkah aku???




Lagipun, bab2 facebook ni aku masih mundur..Ciannye aku… Mane sifu2ku? Tunjuk Ajarku Sifuuu….

No comments:

Post a Comment