AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Thursday 21 February 2013

~ SeGaR DaRi LaDaNg... ~


Time makan buah2an. Hehehee... Benaunye dalam idup aku sehari2, menu buah2an ni acap kalinye terlupe+tertinggal. Anak2 lah selalu sound, ummi teacher cakap makan buah2an baik untuk kesihatan. Mule tu dorang cakap tu, aku masuk telinge kanan kuar sebutir2 di telinge kiri. Langsung x aku endahkan. 

Sampailah dorang bertanye lagi seolah2 sangsi dengan fakta yang diberikan oleh teacher mereka. Last2 aku pun menerangkan dengan muke yang x bersalah, bahawanye ape yang dikatekan oleh teacher nye adalah betul. Tapi ummi yang silap selalu terlupe nak beli. So nanti apabila ummi ingat, ummi beli k. Jadi masing2 tersenyumlah.. Maka untuk memenuhi hasrat anak2, terhasillah ini...(After ni, entah bile bulanlah agaknye aku teringat nak beli... Huhuhu... )



 




No comments:

Post a Comment