AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Tuesday 12 February 2013

~ SiBuK SeSaNgAtNyE AkU Ni... ~


Lama sungguh tak update blog ni..  Aku pun dah jarang menjengah.  Last2 aritu pun 21 bulan lepas. Last week ade aku jengah sekejap, itu pun disebabkan ade kawan yang setia mengikuti perkembangan cerita blog aku  dok bagitahu terdapat komen yang ditinggalkn di salah 1 entry aku. Hehehe… Papepun, tq yer... Sudi gak dok yinggah. Nape tak jenguk blog sendiri? Malaslah tu.  Eeehhh… Silap yer. Bukan malas.  Tapi aku kesuntukan masa untuk menulis.  Bahan cerita memang ada.. Huuhhh.. bukan tak der yer… Tapi masa begitu membatasi segalanya… Ini pun dok curik2 ni tau...

Aku sibuk sekarang ni.  Terlalu sibuk sehingga tiada ruang untuk aku menjengah seketika. Uikkss.. Sampai macam tu sekali???.. Biau betulll… Ahaaa.. macam tulahh..

Apa yang sibuk sangat tu??? Biaselah diri aku nikan, kalau aku ade tugasan wajib aku kene bagi settle dulu. Aku tak boleh tengah keje menimbun, letak tepi pastu dok memblog. Aku tak boleh nak focus. Ati pun tak senang. So settlekn keje, pastu barulah mengadap…

Walaupun hati dok melonjak2 ketidak sabauan. Nak2 bile jengah blog lain, ade plak yang da update citer2 terkini… Pergghhh… Dok sabar jerla. 

Ahaaa.. sabar adalah segalanya. Yang pentingnya, apabila berdiam diri bukan bermakna tiada story yang mahu diceritakan. Cuma belum berkesempatan n 1 ari sampai jugak masenye nanti… Sabar ehhhh....

No comments:

Post a Comment