AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Tuesday 12 March 2013

~ KeNaPa TiDaK UpDaTe + KuRaNg MeNuLiS... ~


Tujuan entri ini ditulis adalah kerana aku sendiri tidak tahu kenapa aku semakin tidak mengupdate blog dan kurang menulis. Mungkin ade yang mengata+menganggap, aku ni ketandusan story yang nak disharekan... Yer ker? Tahla ek... Payah nak kate... Ker aku ni malas nak berfikir, kurang idea dan kurang ilham untuk menulis....

Tahla.... Bagi aku setiap baris ayat dan susun kata yang tertera di sini banyak memainkan peranan benarnye dan tak banyak sikit ianya melambangkan peribadi aku. Akukan suke bercerita. Bercerita tentang pengalaman, tentang minat dan aktiviti, kesukaan aku, tentang keluarge terutamanya anak2, tentang resepi yang baru aku cube, tentang hati aku yang remuk resah, tentang perasaan gembira dan bermacam2 lagilah. So, kenape mesti ade yang berbunyi, apelah cerite karipap pun nak bagitau ker??? Eeehhh… Ikut suka ati akulah. Sabar2….

Aku menulis ikut pada kemampuan+keupayaan aku. Menulis tentang apa isi perasaan, yang aku suka dan tidak suka. Itulah satu2nye cara aku meluahkan segala2nya. Aku sedar melalui penulisan aku itulah terlalu banyak kekurangan dan kelemahan tentang diri aku diketahui umum. Tapi… Aaahhhhh.. Ade aku kisah??? So, after ni kalau aku mnyepikan diri dalam 1 tempoh yang agak lame tu, pepaham sendiri udahlah yer…. 




No comments:

Post a Comment