AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Thursday 12 December 2013

~ HaTi TeRLuKa... ~



Inikah caramu membalas cintaku
Kau nodai cinta yang ku beri
Inikah caramu membalas sayangku
Kau lukai sayangku untukmu

Teganya kau menari diatas tangisanku
Kau permainkan ku sesuka hatimu
Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada hati gelisah
Cintaku kau balas dengan dusta
Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik ku pergi saja
T’lah berulangkali ku coba mengalah
Ternyata sabarku tak berarti untukmu
Teganya kau menari diatas tangisanku
Kau permainkan ku sesuka hatimu
Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada hati gelisah
Cintaku kau balas dengan dusta
Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik ku pergi saja
Teganya kau menari diatas tangisanku
Kau permainkan ku sesuka hatimu
Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik ku pergi saja
Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada hati gelisah
Cintaku kau balas dengan dusta
Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik ku pergi saja

benarlah kata pepatah
"luka di tangan nampak berdarah,
luka di hati tiada siapa yang tahu..."

dipandangan mata orang nampak gembira, nampak ketawa tapi tahukah betapa berat derita yang ditanggung jauh di sudut hati kecil..

" berat mata memandang, berat lagi hati yang memendam rasa..
sakit hati yang memandang,sakit lagi hati yang sedang terluka.."

tapi INGAT…

SATU HARI nanti kau akan MENANGIS
untuk aku seperti aku menangis untuk kau,

SATU HARI nanti kau akan MERINDUI
aku seperti aku merindui kau,

SATU HARI nanti kau akan MEMERLUKAN
aku seperti aku memerlukan kau,

SATU HARI nanti kau akan MENCINTAI
aku TAPI aku tak mungkin mencintaimu lagi…. 


No comments:

Post a Comment