AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Wednesday 1 October 2014

~ DiA Yg Ku AbAi... ~


Wahhhhh!!!! Sungguh lama yer diriku mengabaikan dirimu... Rasa sangat lama membiarkan blog ni berhabuk tanpa seri. Ibarat seperti rumah tanpa berpenghuni. Terase seperti zalimnya aku membiarkan blog ni bersawang, bersemut, berkulat... Ntah apa lagi.. Last post bertarikh 18 March 2014, sekarang dah nak masuk 01 Oktober 2014. Tapi nak buat macam mana, bukan kerana bertangguh, tapi lebih kepada masalah dalaman.. Itulah perasaan yang aku ada sepanjang 6 bulan tak menulis blog ni.

Sejak kebelakangan ni, aku memang tiada mood nak menulis dan secara tidak sedar, skill menulis aku dah makin trhakis dan trkubur layu makan dek ari. Hehehehe...


Alhamdulillah kerana akhirnya, Allah jua lah yang menggerakkan hati dan jari jemari ini untuk kembali menaip bait2 bicara meluahkan isi hati, rasa jiwa, dan fikir minda. Aku lupa, aku memBESAR bersama masa. Tulisan2ku akan jadi bukti fasa2 hari yang telahku tempuh. Sekarang, bermulalah aktiviti berblogging balik setelah sekian lama meninggalkan keyboard ni. Heheehe.. Banyak entri2 aku nak update sebenarnya.. Tapi apakan daya.. Banyak sangat aktiviti paranormal sedang berlaku. Apa2 pun... Tunggu... Hahaaha.. Orait, so, from now, i'm back for blogging... Horeeeyyyyy....

No comments:

Post a Comment