AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Thursday 16 February 2012

~ AlLyA D ApT. SuPeRiOr KFAK... ~

 

Di dalam xtnal ni terlalu banyak picture Allya... Buah hati ayah n ummi... Pejam celik, pejam celik terase begitu pantas mase berlalu.. Azamku sebelum genap umurnye setahun aku dapat menyettelkan publish ke semua picture2nye di blog kesayanganku ini.

Kesemua picture2 ni disnap oleh si anak dara dak paih..  Picture baru bangun tido tu. Berbaju tanpe berseluar. Inilah first time aku bawak Allya kuar dari uma n seterusnye tidur di tempat lain selain d umah sendiri. Time ni aku kne handle kursus PM TBK S27  kat Kompleks Falak Al Khawarizmi. Sedihnye time ni, pengasuh anak2ku tiade, so aku terpakse mengeksport sume anakku... Abang n kakak2nye kat umah atuknye n Allya terpakse aku bawak... 

Sepanjang berada di sini, kesian sangat aku tengok dia, ape xnye xselesekan, diri skejap org sane dukung, bertukar2 tangan. Jadi sakit2 badannye. Tidur pun sekejap2, x lena... Ciannye anak ummi sorang ni... Sori sayang ummi terpakse... 






No comments:

Post a Comment