AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Sunday 19 February 2012

~ KeLeTiHaN D ArI RaYe PeR1... ~



Ini citer lame dah.. Citer tahun lepas.. Mcm biaselahkn.. Cter lame ker cter baru yang pentingnye ini citer aku. Citer akukan.. So sukati akulah ek. Ni citer d subuh pagi raye per1. Seperti biase ank2 aku sememangnye ssubuh ari setiap ari x kirelah ari raye ke atau ari2 biase memang bangun awal. Termasuklah Allya.. This first year dia beraye... Tema kiteorg untuk tahun ni adalah purple. So memandangkan ank aku ni masih comel so xssuai untuk aku pakaikan baju kurung. So di pagi rayelah kite bergaunlah yer...








So, tiade aktiviti lainlah sementara nak tunggu atuknye datang, doklah menyenap picture Allya...




Setelah seharian berjage, sume aktivitinye tersasar jauh. Tidak seperti yang selalu dijadualkan. Tu yang balik keletihan, tidur berdengkur x sedar diri... Allya, Allya... Cian anak ummi... Tapi bile dah jage n puas tidur, tengoklah aksi2nye... Ceria sentiase... Macam umminye.. Mane x tumpah kuah kalau x ke nasikan...










No comments:

Post a Comment