AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Friday 17 February 2012

~ ApAm PoLkA DoT... ~

 

Skrg ni boleh dikatekan trend Polka Dot, knp aku ckp camtu. Sejak 2 menjak ni banyak sangat berpolka dot. Baju berdot2, tudung berdot2, kasut berdot2 n pelbagai jenis kuih muih termasuklah picture2 yang sedang aku pamerkan d entry ini. Nampak cantik n meriahkan... Mane2 skrg doklah bercerita belajar wat sendiri Apam Polka Dot ni,  majoritinye yg. aku dgor sumenye kate mudah nk wat. Semudah 1, 2, 3.. tapi lainlah plak dengan kes aku ni... Aku bukannye membuat, tetapi membeli.. Walau pun org kate mudah, tp kalau dlm ini ati xde keinginan utk mmbuat, x jdlah gakkn... Hahahahahaha... Apelah ek... Tapi kiranye aku ni storylah jugakkn.. Itu cter org, ini cter aku... Mner bleh same, mesti beza2 kan... Barulah best n mncabar... Wah!!!! Mencabarlah plak... 

Aku sbenornye baru jer 2 kali beli. First time beli 100 biji dengan harga RM28. Time beli untuk besday Farra. Second time beli time besday dak akim. da naiklah plak harganye.. Naik RM4 so RM32. Huhuhu.. Xperla gitu, janji aku happy n puas ati...







No comments:

Post a Comment