AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Wednesday 18 September 2013

~ PeLaNdUk LaGi!!!!... ~


Ada beberapa cerita yang tidak masuk akal. Ia tidak masuk ke akal bukan kerana ia tidak benar. Ia tidak masuk akal kerana logik akal kita tidak akan sampai ke tahap tertentu. Samalah seperti kita berfikir bagaimana pelbagai saluran frekuensi radio, televisyen dan telefon boleh wujud sedangkan kita tidak pernah melihatnya. Hidup ini terlalu banyak misteri. Apa yang kita ketahui hanyalah apa yang mampu dijangkau oleh deria fikir dan rasa kita sahaja. Banyak dunia hakikat yang tersembunyi di balik tabir sana. 

Kita berkongsi ruang, tetapi kita tidak berkongsi dimensi penglihatan dan deria yang sama.



Ape yang ko merepek ni shida.... Hehehehe... Intro xmenahan yer....  Ini ade kaitan dengan entry sebelum ni - Julai 5/16 (Pelanduk Dua Tiga Rupa…). 14 Ogos 2013 (7 Syawal), jam 8.04 pagi : Aku dikejutkn dengan sekali lagi panggilan dari buah hati. Sebelumnye dia col jam 7.18 pagi bagitau yg dia da otw p opis. Awal tu grak p opis. Almaklumlah semangat keje selepas cuti raya. Itu pun p keje sbbnye ade urgent miting, kalau x, harus sambung cuti lagi. Hehehehe… Abis jer sembang seketika, aku menyambungla semula tidoku sehinggalah aku terima panggilan buah hati kali ke2nye. Panggilan ke2 ni adalah disebabkan buah hati nk bgtau aku yg Pelandukku Ke Empat telah dijumpai… Whatttt???? Terduduk trus aku. Hilang ngantuk. Jumpe lagi kateku. Jumpe time dia breakfast. Kedai makan lagi, kataku dalam hati. Xde tempat lain ker, nk jumpe… Buah hati siap bagitau lagi tu, yang pelanduk aku tu siap bangun p tambah makan. Eeehhh, kuat sangat makannye tu. Siap ber+2 kali lagi tu… Mungkin sebab baru abis puase kot, jd selera makan tu ajer aderla…. Hehhhh… Tetibelah plak rase untuk membela n menerangkan tanpa rase disuruh… Hehehhee.. Bukannye ape, itu jawapan bagi pihak pelandukku itu. Huhuhu…. 




Aku benaunye teringin sangat nak nengok pelandukku itu…. Alangkah bahagianye kalau dapat lihat dengan mata kepalaku sendiri… Insya Allah…

No comments:

Post a Comment