AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Wednesday 18 September 2013

~ SaAt ItU... ~




Saat aku tersesat dalam sebuah cerita hati

Tiba2 setelah sekian 4 tahun lamanya
Itulah per1 kali aku mendengar suaramu
Tanpa aku pernah sekalipun melihatmu…
Saat kau berkata
Saat kau bersuara
Aku terdiam kaku
Memberikan perkhabaran yang sekian lama
Telah hilang dalam kamus hidupku
Entah apa harus kukatakan
Aku seolah2 tidak berpijak di bumi nyata
Aku seperti bermimpi di siang hari
Aku mengharap engkau menerimaku
Menerimaku dengan seadaanya
Kerna aku kini telah benar2 bersedia
Untuk renang ke lautan berapi
Demi membuktikan kehebatan
Dan Tulusnya cintaku ini
Biarpun ombak yang merubah pantai
Kasihku takkan hancur berderai
Biarpun hari berganti minggu, bulan dan tahun
Akan tetapku nanti detik bahagia
Ohh.. Kasih
Kini aku merasa bahagia
Kekalkanlah kebahagiaanku ini…




No comments:

Post a Comment