AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Tuesday 10 September 2013

~ SeKsI TuUu... ~



Ini cerita tentang seksi! Apa itu seksi sebenarnya? Terpulang pada seseorang menilainya. Jika orang bertudung litup pun dikatakan seksi, maka seksilah dia. Sebenarnya aku bukan nak cerita tentang apa itu seksi. 2 ari lepas aku dengan anak2 (hakim+nana) pergi pasar malam, kami ber3 pergi macam biaselahkan jalan kaki jer. Kami jalan masuk dalam pasar malam, punyelah gamainye manusia. Jalan sampai berlaga2 bahu tu. Jalan punya jalan cuci2 mata tengok makanan yang paling sedap! Kami berhentilah depan orang jual Yong Tau Foo. Elok selesai beli kami pusinglah nak teruskan perjalanan dengan orang ramainya. Jalan2 berselisih dengan sorang couple ni. 

Aku terpandang awek dia. Ppeeerrghhh... Seksi betul dia ni, di mata akulah. Dia pakai sweater jenis kain cotton tu just zip tang dada tu dia buka sampai dada, dah la pakai bra (baju dalam) jer! Terkejut aku tengok. Bukan aku jer yang nampak semua yang lalu dekat situ nampak dan tengok. Boleh dikatakan pakcik, abang atok semua tengok dia, lagi2 orang melayu kita. Aku yang tengok pun ya Allah! rasa malu sangat2.
Masa ternampak hakim doklah tolak2 tangan aku suruh cepat sikit jalan sebab jalan sesak dengan free show lagi. Dalam aku berjalan terus sampai ke hujung pasar malam otak aku doklah ligat memikirkan pasal perempuan tadi. Aku terfikir satu jer, tak ke dia rasa malu semua orang tengok dia? Pakwe dia plak tak rasa marah ke bila semua tengok barang awek dia. Bleh jalan buat selamber jer... Banggalah tu kot. Jadi tontonan ramai…
Dalam berjalan tu aku berselisih lagi dengan couple tu, aku cepat2 tukar jalan sebelah jalan lagi satu agar kami tak bertembung. Gisau gak takut anak2 nampak. Aku perhati reaksi orang sekeliling semua geleng kepala jer. Tapi mata tetap pandang... Hahahahahaa... Itulah lelaki! Tak boleh nak buat apa. Aku rasa kesian gak dengan perempuan tu dapat pakwe yang tak jaga maruah dia. Jalan jer berpegangan tangan tapi bab maruah terabai.



No comments:

Post a Comment