AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Tuesday 20 January 2015

~ KeMbALiNyA DiRiKu DaRi MeNyEpI... ~



Cheewahhh.. Tajuk ke main lagi kaannn!! Haih..tengah2 buat kerja, tiba2 jer trasa nak tengok balik blog aku ni. Tup tap tup tap, lame jugak eh blog ni tak ada ape2 cerita. Tengok last post date 24 November 2014..Sekarang yakni hari ni 21 Januari 2015.. Hampir 2 bulan aku senyappp. Kira2 58 ari la... atau lebih kurang 2 purnama lamanya..Alaa idak le lama mana pun.Sebab aku pernah hibernasi lagi lama dari ni kann...


Cian2..huhu.Terasa semacam telinga ni terngiang2 trdengar
ada yang menanya kemana menghilangnya diriku ini... Yer ker??? Xler, aku yang dok memerasankan diriku ini... Xdak sapa pun nak dok menjengah apatah lg melawat blogku ini. Apapun aku sebenarnya xkemana2. Cuma mood kelaut nak menulis. Banyak story glory tentang kehidupan aku yang aku tertinggal untuk update, insyaAllah kalau ada masa aku akan story satu2..

Macam biasalah kehidupan ni.Kadang kala apa yang dirancang belum tentu menjadi kenyataan. Apa yang diushakan belun tentu membuahkan kejayaan. Apa yang berlaku semua adalah perancanganNYA. Seusai saje aku melangkah dan seterusnya bermukim di bumi Darul Aman ini, tetiba aku menjadi sangat bz untuk menyesuaikan kehidupan sehari2. 1001 macam yang aku rase n hadap. Perasaan kasih sayang yang melampau. Pelik pun ada.. Geramm pun ada. Yang pasti penatttt gilerrrrr. 24 jam kerja non stop. Eeeerrrmmmmm mujur balik umah insan2 tersayang sentiasa ada di sisi dan sentiasa setia menanti kepulanganku. Kalau idakkk harus meroyan aku.. Tq laling, muuaahhhh... Penat macam mana pun bila tengok anak anak memang hilang sgala penat kann.... Tu lah... Anugerah dan AmanahNYA...

Apa2 pun... InsyaAllah aku akan update cite yang berlambak, macam2 citer yang ada. Banyak list citer yang masih menunggu, dengan kudrat yang tak seberapa ini.
Akanku kayuh perlahan-lahan Nak2 ari2 terakhir aku d bumi Hang Tuah... Huhuhu....
Tujuan aku hanya ingin berkongsi saat2 manis dan indah yang boleh dijadikan memori tersimpan rapi di kotak ingatanku.. Insya Allah...

No comments:

Post a Comment