AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Monday 26 January 2015

~ TrJeBaK DgN ShAwL LeR PlAq... ~

Niat di ati memang dah lama teringin sgt nak pakai shawl... Terdetiknya hati apabila setiap kali mata ni memandang ssiapa yang memakai shawl. Tp niat tu terkubur layu apabila hati ni rase mcm x confident. X confident tu bukannya sbb apa Cuma dok rasa muka bulat tak sesuai nak pakai shawl.. Sebenarnya ada caranya, aku jer yang tak tau... Hahahhah
Yang boleh bersemangat nak pakai sebab ati tekad nak cuba pakai shawl jugak... Memberanikan diri. Macam bosan plak asyik dok pakai tudung ekspress yang sama jer... Mase mmula pkai, aku xtaula elok ker tidak. Walaupun terase seperti ade2 mata yg memandang dgn prasaan kurang senang... Tapi.. Ade aku kisah???
Anak2 plak menyokong penuh bila aku nak pakai shawl ni.. Sume dok mengadap depan cermin, jadi pom pom girl.. Hahahhaha
Bila hati sudah jatuh cinta, apalg sudah mula penyakit aku ni. Everyday p beli shawl dekat Mydin n pasar pagi setiap hari ahad dekat taman rumah aku tu...
Aku suka semua jenis shawl. Pashmina ker, Wide Shawl ker, Butterfly, halfmoon, oblong sumenye aku belasah.
Memula tu, gigih la aku tengok tutorial kt youtube... Tengok mcm senang jer nak pkai. Tapi bile cube hampehh... Last2, wat la stail sendiri. Belit2 tanpa meniru mana2 gaya sekali pun.... Hasilnya??? Jeng3... Cantik gak, tp di mataku la... Hahahaha...













No comments:

Post a Comment