AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Wednesday 2 January 2013

~ AhLaN WaSaHlAn 2013... ~




Tanpa disedari waktu terus berlalu, syukur alhamdulillah..... Aku masih diberi kesempatan untuk mengupdate blog kesayanganku ni.... Lembaran demi lembaran telah dilalui. Coretan demi coretan telah memenuhi. Kekadang tak bererti, kekadang tanpa makna... Itulah dia sedikit sebanyak realiti kehidupanku...



Detik demi detik, hari demi hari, hingga bulan demi bulan, tahun 2012 telah mengusung banyak cerita, suka... duka... telah menjadi warna nyata dalam kehidupanku. Akan aku biarkan semuanya menjadi kenangan yang terpahat rapi. Dengan berjalannya waktu, bertambahnya tahun setiap pengalaman dalam kehidupanku adalah merupakan pelajaran dan pengajaran. Itulah kekuatan aku.



Jika mimpi tahun 2012 telah karam, harapanku kapal kehidupan yang lebih baik telah menanti aku di tahun 2013. Aku akan pastikan belayar dengan suntikan semangat demi bagi mempertingkatkan kemampuan diri. Lupakan segala kegagalan... Kini tahun 2013 telah tiba bagi mengemas kegagalan menjadi kejayaan. Lembaran kisah baru dibuka dengan semangat yang penuh keceriaan. 


Tahun 2012 adalah kenangan, masa kini adalah kenyataan, masa depan adalah harapan. Selamat Tahun Baru 2013, selamat tinggal kenangan... Selamat datang harapan....harapan aku semoga dengan kehadiran 2013  ini dapat menambah lagi rezeki keluarga dan ank2 aku kan tetap di sisi aku....


Lengkap rasanya hidup aku dengan adanya kekuatan2 aku ini... Semoga kita dapat  mengharungi segala2nya bersama... InsyaAllah...
Amin2... Ya Rabbal Al Amin....

No comments:

Post a Comment