AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Thursday 17 January 2013

~ ItU CaRa AkU... ~


Eeeehhhhhh… Aku nak tanye ckitla… Blog aku ni ade menyusahkan idup sesiape ker? Adakah ape yg tertera di blog aku ni xkiralah samada bait2 bicara or picture2 yang tertempek melahirkan perasaan menyampah+meluat kepada sesiape yang menengoknye… Bagi aku sepatut2nye+serase2nye xdelahkan…  Lagipun aku xpernah tergedik2 pun mintak blog aku ni dijengok… Ditatap... Aku xpelawe pun…  So ape masalahnye??? Naper nak sakit perut plak??? Iiiisssshhhhh aaiiii…. Eh, Lantak p la nak kutuk ape pun, tapi ni aku nak bagitau ni yer :-

Menulis kerana itu cara aku memberitahu diri
Menulis kerana cara itu aku memahami erti
Menulis kerana ianya dan diri telah menjadi sebati
Menulis, kerana cara itu aku menentang rasa hati
Melongkah di atas apa yang terpahat dalam diri
Harapan di suatu hari nanti
Tulisan bukan tinggal hanya rakaman kehidupan realiti
Kehidupan yang akan menjadi cermin diri
Cermin diri untuk mencari siapa diri ini…

So ??? Ade paham ??? Ini blog aku, ikut suke akulah yer.... 

1 comment:

  1. sape yg suke suki nak kta tu??bg tau aku!! ishhh pelangkong jgak pale dia kikikiki...blog kite suke kite la KO ADE???? :P hihihi..apepon aku sokong ko!!!

    ReplyDelete