AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Monday 7 January 2013

~ GuNtInG RaMbUt PeRcUMa... ~


Secara kebetulan ketika aku membawa Hakim untuk memotong rambutnya terdapat khidmat menggunting rambut secara percuma yang dianjurkan oleh Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Kota Melaka yang terbuka kepada pelajar sekolah sahaja. 




Disebabkan ianya mendapat sambutan menggalakkan maka aku terpaksalah duk bertapa hampir 3 jam di situ. 








1001 macam gelagat aku perhatikan budak2 ni. Walaupun sambil menunggu giliran mereka membuat bising, ade gak gelagat budak2 ni yang mencuit hati aku. Antaranya :
1. Dorang dok asyik memandang diri ke cermin, sambil berposing di depan cermin tanpa menghiraukan ade orang dewasa yang memerhatikan. Dah tu buat plak macam2 aksi wajah.
2. Dorang mengacau dan mengganggu mata2 orang lain, kerana melihat telatah mereka. Sambil mimik muka meniru ala2 model rambut pada poster yang tertampal di dinding.




Aku perhatikan senyum sambil menggeleng kepala... Yang buat tu anak2 orang lain yer, bukannye anak2 aku...

No comments:

Post a Comment