AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Thursday 20 September 2012

~ BeRbEnGkElLaH... ~


BENGKEL  URUSAN KAKITANGAN KONTRAK KEMAS
TARIKH  :  19 - 21 SEPTEMBER 2012
TEMPAT  :  ILK KUALA LUMPUR  





Alhamdulillah hari ni dah masok hari ke-3 kat ILKKL sok tengahari dah nak balik da..., dah namenya bila terima Senarai Tugas baru, dengan tangungjawab baru, mmgla rase gusar tu ada lah kan. Nak2 bila apa yang dibincangkan tu menjadi 1001 tanda tanya dan segala butir bicara yang dibibitkan langsung sukar difahami.



Orang Operasi dicampakkan ke Pengurusan, baru nak belajar berjalan, bertatih2 diarahkan ke tempat lain plak.. Cuak jugak memikirkan boleh ke x nak jalankan tugas dengan sebaiknya. Tapi akan aku usahakan utk jlnkan tugas dgn pnuh tanggungjwb. Insya Allah. 



Pagi tadi time berbincang, aku seboleh2nye sedaya upaya memahami dan memahat rapi di dalam kepala otakku ini.  Seperti yang aku set mind selame ni, segala yg datang jika bukan dipinta adalah perancangan asal dari Allah dan dengan izinNya adalah yang terbaik buat hamba2Nya. Dengan keyakinan tulah, alhamdulillah hari2 awal di bengkel  dapat aku lalui tanpa kesedihan dan dapat dijalani tanpa sedikit pun kegelisahan... Terror x aku???? Hahahaha....


No comments:

Post a Comment