AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Tuesday 11 September 2012

~ ItU JaNjIkU... ~


Alhamdulillah… hari ni 12 September 2012, baru lah aku rasa agak lega dan lapang hati untuk meluangkan masa untuk coretkan catatan pada blog kesayangan aku kali ni. Agak lama tak mencoret peribadi ekoran sibuk dengan senarai tugas baru di opis. Sampaikan dah ade suara yang menanyakan kenapa xdak story baru. Hehehehe... Buat masa sekarang ni, terasa lega beban di kepala bilamana di antara senarai tugas yang disenaraikan telah aku nampak perjalanan kerjanya. 

Boleh dikatakan, sepanjang selepas cuti raya… hati tak berapa nak tenang sebab sebelum cuti raya ade tugas n misi yang dipertanggungjawabkan. Walau bagaimanapun aku sentiasa berada dalam keadaan bersiap sedia untuk menerima tanggungjawab yang baru. Kebanyakan tugas yang selama ni kurasakan boleh membeban otak nampaknya insya Allah dapat aku selesai sempurnakan. Sedayanya aku akan buat yang terbaik. Itu janjiku…. SYMP Boss...

No comments:

Post a Comment