AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Monday 24 September 2012

~ OpEn OpIs KEMAS NeGeRi MeLaKa TaHuN 2012... ~

Masih lagi entry tentang raya walaupun udah 5 ari Syawal meninggalkan aku. Entry kali ni yang nak aku paparkan adalah gambar di sepanjang Majlis Jamuan Raya di opis. Seronoknya tahun ni aku berkesempatan untuk hadir x macam tahun lepas aku xdak disebabkan EL dek kesihatan Allya yang kurang mengizinkan.



Opis aku buat majlis jamuan raya macam biasalah,saban setiap tahun telah menjadi tradisi majlis ni dibuat secara gotong royong sesama geng di awal pagi. Di pagi hari, memang masing2 pegang tanggungjawab dan jalankan tugas dengan ikhlas tanpa sebarang arahan, rintihan dan umpatan. Hehehehhe. Setelah settle segala urusan persiapan apalagi masing2 doklah tak menyabar menikmati juadah yang telah disediakan sementara menanti sampainya kehadiran para jemputan...

Belek jommmmm...



















































No comments:

Post a Comment