AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Thursday 25 April 2013

~ Da Ade T/TgN.... ~



Mesti pernah terpandangkan ade blog yg di space bawah postingnye memaparkan tandatangan si pemilik blog tersebut. Aku benaunye ade bbrape kali terpandang, ati aku mcm biaselah semestinye terbekenan punye... Tgok blog org ade lagu, aku sibuk nk ade lagu... Ade jam, aku pun nak jam jugak... Ade calender, akunye pun nak ade gak... Pasni tah apa2 lagilah agaknye... Ahakkkkssss... Kecohla ini pompuan. Hajat tu ade, nk wat xreti... Kikikiki...

So apelagi, blajorla. Jenuh gak aku blajor, biaselah aku ni lampi sikit... Skali cube, trus jadi tetapi ade plak cacat celanye. Mule2 tandatangan tu ade block.. Puas aku adjust. Letak plak background colour. Konon2 nk coverla block tu. Tapi malang background tu x macing. 2-3 kali cube tetap xmacing, da nmpak mcm bertempekla plak... Tension2...

Berkat hasil usaha yang bertungkus lumus, dengan menggunakan kedarat yang ade akhirnye.... AKU BERJAYA.... Tarrrraaaaaa..... Inilah hasilnya....

No comments:

Post a Comment