AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Tuesday 6 November 2012

~ SeNtAp2... ~


Hati aku ni benaunye terlalu mudah tersentuh. Cepat bebenau terkecik ati walaupun badan aku ni bersize bsau. Eeehhh aku berhak merasa sedemikian apa… Contoh macam tempoh hari. Sedang aku nak membeli putu piring di pasar tani. Tetibe ada minah negara seberang sound kat aku. Siap cakap kalau tak beli apa2 buat apa tercegat berdiri kat sini.

Eh, suka hati akulah nak tercegat kat mana2 aku suka. Hak akukan… Aku punya pasallah. Tak bleh pikir ker yang aku ni sedang menunggu dengan penuh kesetiaan kuih yang aku da order dari tadi lagi… Eeeeaaaaiiiii… Kecik jer aku lihat Minah Indon ni. Sememangnya dia kecik pun, apetaknye yang dibandingkannye badan aku yang bsau gedabak ni...









Aku wat tak faham tanpa bergerak walau selangkah. Situasi aku sama seperti asal tadi, tercegat tanpa kata.  Tangan dok snap picture2. Lagi hangin dia agaknye. Terus dia bebel2 bahasa yang aku tak boleh faham. Siap dok menjeling2 plak tu. Terus aku macam nak maki hamun. Tapi...ehhh..aku pujuk hati. Tak payah layan perasaan... Jangan jadi same giler macam dia. Tak banyak skit, benaunye tersentap gak ati aku ni... Siap jer ape yang aku hajati, duit bertukar tangan dan aku blah dengan senyum sinis kat dia… Tengok aku masih bleh senyum lagikan…

Oklah... Itu jer cternye… Hehehe… Sekadar untuk meluahkan emosi jari. Dari situ aku berani mempersoalkan , siapa dia untuk dia mempersoalkan aku????

No comments:

Post a Comment