AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Thursday 11 July 2013

~ LaMeNyE NyEpIkAn DiRi... ~


Wah, rasa macam dah lama tak update blog.. Dihitung2 perkiraannya sudah hampir sebulan lebih lamenye aku tidak mengupdate blog kesayanganku ini. Da beberape kali buah hati dok mengulang pertanyaan yang sama mengapa aku xupdate blog…
Baru hari ini aku sempat menengok blog ini. Bukan menyepi tapi memang betul-betul tak ada masa nak nak online.
Entah tak tahu dimana hendak bermula... Tapi yg pasti semenjak habis jer menjadi Urusetia Kursus PPMS selame 11 hari di PLK Bukit Baru dan bersambung plak Bengkel 4 ari di PKM Shah Alam, balik di opis kerja jadi menimbun2, semuanye jadi berbukit2 n bertimpa2…. 
Itu yang jadinye terover busy. Bila banyak sangat kerja wajib yang perlu disettlekan terlebih dahulu maka aku terpaksa tinggalkan saja blog ini untuk sementara waktu.. Kesian blog..
Blogku ini dibiarkan sunyi sepi berabuk bersawang dgn sarang labah!! Hahaha..

Bila lama tak update, mulalah da tak tau nak story pasal apa.. Ape pun, benarnya banyak peristiwa dan aktiviti yang berlaku, Insyaallah aku akan kongsi semua cerita yang best2 n xbest, suka n duka sepanjang aku tidak menulis di blog ni.. Tunggu jerla yer… Pelan2…

No comments:

Post a Comment