AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Thursday 11 July 2013

~ MoOd Yg. BeRuBaH2... ~


Pagi Khamis 2 Ramadhan yang mulia ni aku datang kerja dengan rasa kemalasan yang amat terlampau... Rasa penat minda dan fizikal bercampur membentuk rasa MALAS itu... Adoiii, terniat difikiran nak cuti emergency jer tapi memikirkan  cuti yang dah x berapa banyak dan karenah2 yang bakal dihadapi... Juga memikirkan nanti terpaksa mengambil cuti untuk sesuatu yang lebih penting takut cuti habis begitu saja jadi keputusan terpaksa diambik dengan segera kerana waktu itu jam sudah menunjukkan jam 4.00 pagi tapi aku belum lagi mandi dan sediakan hidangan sahur untuk diriku+anak2. Dan akhirnya aku menggagahkan jugak diri bangun, melaksanakan tanggungjawab pada anak2 n p keja...
Suasana di opis pada mulanya ok jer... Entah bila tidak sampai sejam lagi pun masuk opis. Mood yang sekejap ok tadi dah menghilang. Hanya bertahan lebih kurang 45 minit. Mood aku dah kureng. Banyak bercakap tiba2 jadi2 senyap sunyi dan sepi. Hanya kedengaran lagu2 di PCku…
Sekejap saja mood boleh swingkan.. Huhuhu
Tak tahu nak menulis apa lg. Alamak aiiii kerja masih belum settle... Keja yang nampak macam sikit tapi mengambil masa juga untuk membuatnya... Cepat settlekn shida… Chayok2... Wish untuk nyambut Ramadhan pun xde lgkan??? Huhuhu… Sat2 la yer…

No comments:

Post a Comment