AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Sunday 21 July 2013

~ SeSi LuNcH ToGeThEr2... ~

Ini story glory sebelum bulan Ramadhanlah yer.... 17 Mei 2013. Maaflah terlambat update. Xkisahlah pun, lambat2 janji adekan... Yang nyata n pastinye sesi lunch aku & dak linda ni berlangsungnye ari Jumaat. Time lunch hour aku ikut linda pegi Mydin. Kami ke sne xde tujuan nak beli ape pun. Just jalan2 cuci mate kami yang rabun ni. Hahahahha.... 

Kiteorg lunch kat Restoran Upin Ipin. Dari restoran tu bukak, inilah kali pertama aku jejakkan kaki ke situ. Stylenye lebih kurang jer mcm kopitiam. Cara order pun lebih kurang. Harge pun standard lah.... Sepanjang time kiteorang melantak tu, ade tv yang menyiarkan cerita Upin Ipin... 










Ada gak jual barang2 Upin Ipin. Aku dapat bayangkan kalaulah nak2 aku dtg situ comfirm xngadap makanan, sebab leka tengok cerite Upin Ipin. Itu xpa lagi, yang aku gisaunye kalau dok mengoyan tengok barang2 Upin Ipin tu. Hahahaha...



No comments:

Post a Comment