AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Sunday 4 August 2013

~ BeRsAmE BuAh HaTi... ~

Ini story bulan Jun 2013 yang lepas. Masa ni aku tengah berbengkel di PKM Shah Alam, Selangor dr 11 – 14 Jun 2013... Dah alang2 berada di sane, acapkalilah buah hati ajak berjumpe. Aku suke, aku suke... Bukannye kemane2 pun. Mase terhadkan. Takde aktiviti lain just makan n shopping bersame2... Aku ape lagi... Pantang jer buah hati mengajak, dengan cepatnya aku bersetuju tanpa nak pikir2... 

Buah hati banyak kali bertanya... Nak makan dekat mana... Looorrrr, menenye aku tau tempat2 di situ. Akhirnye buah hati bawak aku kat Geylang Kopitiam, di Harbour Place Mall. Aku ikut jer tanpa ade sebarang bantahan. Hehehehe... Time kita orang sampai kat situ... Tak ramai orang pun... Sebab kita orang sampai malam masih mude lg.. 



Sedap juga makan dekat situ... Kami order menu yang same iaitu Lamb Chop, Black Coffee untuk buah hati n Syrup Selasih tu akunye. Nyumm nyummm....  Kenyang sangat2.... Terima kasih daun keladi yer. Lain kali jangan lupe bawak lagi yer..








No comments:

Post a Comment