AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Tuesday 9 October 2012

~ AkU NaMpAk TaIk OrAnG... ~



Eikkkk.. Gelikan baca tajuk entry nikan. Sesiape yang ade alahan or nama lainnye allergic pada benda kotor ni, sila jangan baca k. Takut dikuatiri akan memuntahkan isi perut... Yang baru lpas makan Pizza Hut ker, Kenny Rogers ker, KFC ker, Prosperity Burger MCD ker.. Dinasihatkan jangan baca k, xpasal2 akan memuntahkan balik ape yang dimakan tu... Sia2 jer..

Jap tadi aku berhajat nak buang air kecil. Kat level aku ni ada 5 tandas dalam bilik air. Aku macam biaselah. Memasuk terus meluru di tandas tepi sekali kegemaran aku tu. Tak tau apesal aku suke masuk situ. Aku sanggup tunggu kalau ader orang dalam tu. Sebab mangkuk tandas emas ker?? Sebab ader bau lavender ker dalam tu?? Eh maner ader tandas wangi semerbak. Wangi sesikit ader lah kan, itu pun bile time makcik cleaner tu baru lpas cuci. Memasuk jer.. Terbantut hajat aku apabila aku nampak mende alah yang tak disenagi tu. Eikkkkkk... Kat opis pun ader orang pengotor ker?? Takkan empunya benda tu tak nampak bahan buangan dia selepas melepas tu?? Mangkuk tandas tu punyer lah besau gajah. Takkan tak nampak lagi kot??? Takkan sebelum kuar x check kot... Iiiiisssshhhhhhhh aaiiiii... Tension2...




Alang2 da citer bab ni, mohla kite sesame amalkan etika2 di dalam toilet…

*      Jangan meneran kuat semasa dalam toilet
Aku pernah masuk toilet. Lepas tu aku dengar makhluk kat sebelah aku berbunyi, "Eerrgghh Eeerrghhh"..  Kuat!! Ape dia tengah sembelit ke ape? Tapi perlu ke buat sound effect kuat2?
Tak pasal2 aku kena buat2 lepak dalam toilet nak tengok siapakah gerangan yang bertaik keras itu.. Dasar busy body!! Takk! Aku tak tunggu pun…

*    Jangan buat bunyi kahak menggelegak lepas tuh tarik napas panjang2 sambil ludah yang berbunyi ppphhhaaaiiikktuuuhh!!
Serius aku rasa nak muntah bila dengar makcik2 buang kahak.. Macam terbayang kahak kaler hijau dihembus kat sink.. Eeeuuww..

*      Jangan amalkan sambil kencing/berak sambil mengumpat
Kau bayangkanlah, makcik kat toilet 1 mengumpat dengan makcik kat toilet 3.. Aku yang berada kat situ ni takleh tumpu perhatian nak buang najis.. Dah laa tu.. Siap lepak2 dulu dalam jamban sambil mengumpat gaya melaung.. Bleh gitu!!!

*      Buatlaa bising semasa berak
Ada jugak makhluk tak malu.. Masa berak tak nak pasang pili paip biar bunyi bising sikit.. Tengah sedap aku duk kencing, boleh dengar taik jatuh berapa ketul kat toilet sebelah.. Blluupp bluuup.. Jijik mak! Jijik!!

*    Sila kepit peha anda serapatnya dan flush cepat2 kalau taik anda memang spesis busuk
Bila kau kepit peha, at least wap taik busuk tu tak keluar.. Ini tak, sampai aku kat sebelah ni rasa macam nak mampus.. Tahan nafas macam masuk pertandingan.. Giler! Bau taik super taik.. Makan yogurt laa macik wooii kasi bersih perut tu..

Itu je yang aku dapat pikir setakat ni.. Bagi aku, tak kiralah kat mane pun, etika tu kenelah beringat2 sikit.

No comments:

Post a Comment