AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Thursday 21 November 2013

~ BaNdUnG : AnAkEcIL... ~

Hari pertama bangun dari tidur di bumi Bandung kpala terus blur dan agak jakun sekejap. Ape xnye, selama ni duduk Malaysia bangun kul 5 pagi gelap gelita lagi, ni sudah terang benderang seperti jam 10 pagi kat Malaysia. Terangnye cepat.Siap2 after bfast di hotel, kami trus memulakan xpdc kami. Lokasi shopping pertama kami di Bandung adalah Anakecil yg terletak kat Jalan Riau. Bagus gak datang ke sini, sememangnya di hati aku plan nk nyopping baju anak2.Dalam rumah Anakecil ni kebanyakannya jeans, jackets, dress, baju tidur, shirts brandedlah cam H&M, CK, Georgio Amani, Thomas & Friends, Cars dan lain2 lg. Tengok byk2, sememangnya mabuk dibuatnye. Smua baju2 kat sini untuk anak2 kecil saje, untuk omak2 n apak2 nehi yer… Eeeehhhh… Bukan ker aku dapat rembat 2 helai sluar cantik untuk diriku ker??? Hahahhaha… Aku bernasib baiklah kan, banyak2 dlm tu ade gak terselit seluar untukku. Utk anak teruna daraku aku sempatlah merembat 3 helai tshirts setiap sorg. Hehehehe... Citer selanjutnye di next entry....







No comments:

Post a Comment