AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Friday 22 November 2013

~ BaNdUnG : SaRi AtEr HoT SpRinG... ~


Kami ke Sari Alter Hot Spring Resort terletak berhampiran dengan destinasi terkenal Bandung iaitu Gunung Tangkuban Perahu dan Kawah Putih. Memandangkan sewaktu kunjungan kami ke sini, Gunung Tangkuban sedang mengeluarkan asap, jadi kami tidak digalakkan ke situ. Frust giler tu. Xpalah demi keselamatan...























 Kata Tourist Guide kami, air panas yang mengalir di kawasan ini, berpunca dari Gunung Tangkuban Perahu yang terletak berhampiran tu lah. Ooooo baru aku tau... Maka berpeluangla aku untuk berendam di air panas. Berendam??? Rendam2 kaki jer pun. Sesi rendam kaki… Baik untuk kesihatan ni! Selain itu, aktiviti wajib tetap diteruskan apelagi kalau x melainkan amik2 gambar sebagai bukti tanda aku dah sampai di sini, hehehhee… Korang tahu x? Bila berada di bumi orang ni, setiap saat setiap minit takkan dipersiakan gitu jer. Setiap saat mesti kena ambik gambar. Setiap pelusuk mesti nak kena 'eh, tolong ambik gambar jap…' (Walaupun benaunye ade mate2 yg xbrp nk brkenan dgn aktiviti aku ni, tp ade aku kisahhhhh…).


  



















Eeeerrrmmmmm masa nak kuar dari hot spring tu smentara menunggu bas, berduyun2 peniaga dtg kerumun. Aadddoooiiii aaaiiiii, sejak bilala plak aku jadi artis ni... Rimas la asyik nak ikut jer.. Heeeaaaiiii penat... Aku yang penat tau bukan dorang..  Sbbnye panat nak ckp xnak, penat kepale menggeleng dan penat nak buat2 tak nampak.  Adoiaaaiiii rimas sungguh. Cakap byk memang x guna hehehhe, so layan kan picture jerlah yer…





No comments:

Post a Comment