AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Wednesday 27 November 2013

~ BaNdUnG : OlE2 BuAt InSaN2 TeRsAyAnG... ~

Mula-mula nak bagitahu, ini adalah jumlah pengeluaran duit yang "berjaya" digunakan sempena bercuti ke Bandung, Indonesia. Gigih kau duit laju macam air. Hahahaha. Aku tukar RM 1K bersamaan dengan 3,450,000 Rp. Gigihlah aku berbelanja. Jangan xcaye, abis ko 1 sen eeehhh silap2 1 rp pun xdak tinggal. Katanye shopping ni adalah aktiviti wajibkn untuk mereka yang bercuti ke Bandung. So ape lagi. Zass jerla. X gitu???



Ini pengalaman pertama aku, so lepas ini boleh ambil iktibar mana yang patut. Jom tengok2 sikit barang yang dapat dibeli. Kain Pasang aku beli di Heritage Embroidery + Pasar Baru, Tshirt di  “ITEUNG”, Bandung + Toko 3 + Pasar Baru, Purse + Wallet + Tali Pinggang di Toko 3, Blouse di Rumah Tas + Pasar Baru, Baju Anak2 di Anakecil, Telekung, Kain Batik di Pasar Baru, Pencil Box di Mangga 2 dan Souvenir2 dgn Peniaga2 Jalanan.












Berbekal list barangan yang ingin dibeli, ole2 telah dibeli dengan bajet yang mencukupi. Dan mereka yang sepatutnye terima telah pun menerimanye… Hehehehe…

No comments:

Post a Comment