AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Monday 11 November 2013

~ SaMbAl BeLaChAn SpEcIaL UmMi... ~

Eh eh ehhhh...... apa kes ni sambal belachannn pun nak tempek kat blog jugak ni. Hahaha.
Ini sambal belachan jangan dibuat main2 aaaaa.. Sedap ni. Resepi rahsia dr buah hati ni. Asalnya buah hati
punya usaha. Air tangannye bleh tangkap leleh tu. Dahla sedap di+ plak dengan pnuh keikhlasan. Aku ni tak pernah lgsung pun buat sambal belachan. Sebabnye aku xmakankn. Sambal belachan tukan pedas, tekak aku mner bleh jejak bende2 yg pedaskan. Tapi penangan sambal belachan ni aku telah menjadi penggemar tegar. Aku boleh dua tiga kali ulang makan kalau dia buat sambal ni.. Hahahaha.. Trima kasih syg. Bile dah jatuh hati maka naklah mencube sendirikan. Aku siap blajar buat sendiri tu. Alhamdulillah.. tak sia2 mencuba sbb SEDAP! Menyelerakan sekali rasa sambal belachan ni.. dgn rasa pedas2 dan masamnya tu.. Memang power! Trima kasih pada buah hati. Katenye sambal belachan yg sdap mestilah kena pandai seimbangkan masam manis sambal tu. Yerrrr, btul tu, tepat skali….




No comments:

Post a Comment