AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Monday 30 July 2012

~ StOkIn BuAt AlLyA... ~


Stokin kait pink ni adalah hasil buatan tangan sendiri Penolong Pengarah Operasi 1, Pn. Rabiah Daraman khas buat Allya. Stokin ni aku terima ketika Allya berusia 9 bulan. 





Mungkin PPO1 aku ni start mengait ketika Allya masih di dalam kandungan lagi kot. Dalam zaman sekarang ni sememangnya dah payah nak cari hasil2 kait. Lainlah zaman mak2 aku dulu. Dorang kata hasil kait ni kalau dijual bukannye murah. Betullah tu, nak membuatnye menuntut kemahiran beserta kesabaran yang betul2 kukuh. Tapikan kalau mahir+sabar pun xcukup gak. Yang penting minat. Ape2 pun, PPO1 terima kasih banyak2 yer di atas tanda kenangan untuk anak saya. Sesungguhnya saya menghargainye….










No comments:

Post a Comment