AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Monday 9 April 2012

~ AlLyA N PeNcEdUk SuSu... ~










Pernahkah anda terfikir bahawasanya penceduk susu pun boleh dijadikan sebagai alat permainan. Heheheheh... Aktiviti lame dah aku laksanakan, sejak dari anak pertame lagi sehinggalah time Allya ni.. Yerlahkan dari belambak2 terbiar wat semak, baik aku cantum2kan jadilah sebahagian daripada mainan Allya.

Yang pentingnye benda alah ni selamat untuk dijadikan mainan Allya dan tidak mendatangkan kemudaratan kerana pada usia macam Allya ini  dia masih belum mengenal makna bahaya n semuanye barang bagi dia boleh dijadikan alat mainan.

Ape2 pun yang pentingnye sebagai umminye aku berasa bahagia apabila melihat anak aku bermain dengan gembira. Seolah2 alat mainan ni dah macam harta karun yang berada dekat di hati dia. Lagi pun ia boleh merangsang proses pembelajaran dan perkembangan tumbesaran anak-anak baik dari segi fizikal mahupun mental.

No comments:

Post a Comment