AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Wednesday 18 April 2012

~ CeRiTa BeRbLoGgInG... ~


Bila menghitung balik masa mula2 berblogging dulu, mmg tak tau langsung nak create blog segala bagai ni. Ape lagi nak create new template sume. Tengok org ade blog, aku pun sibuk nak ada blog gak. So ape lagi, korek lah ilmu skit2 pada org yang dah ada experience. Itu pun sorang jer, Sifu aku Madam Normaya Mokhtar… Ape pun makcik, time kasih banyak2…

Daripada tak tau ape, adalah sedikit ilmu. Lame2 blog aku ni dipelbagaikan seperti ape yg telah ditengok skrg ni..

Tak gah mane pun….

Hanya blog syok sendiri gitu… hahahahahahah… Ehhh, ape aku peduli???
Ada orang baca Alhamdulillah, jika tidak… tidak mengapa… Itu bukan satu kemestian pun.

Bila di tengok2 balik, sekitar almost 100+ entry yg telah dibuat selama 4 thn lebih berblogging ni. Pada aku da kira cukup banyak lah ni. Yer lah, kadar banyak sikit aku ni bergantung tahap kebzian aku. Maybe pd org lain, sikit sangat kan klu nak dibanding dgn blogger yg famous2 gitu.

Aku ni citer mmg lah banyak, almaklumlah org kuat bercakap n bercerita. Ade jer story yang nak diglorykan. Tak pernah putus n tandus tu. Idea yang banyak ni, kalau diikutkan boleh non-stop gitu. Heheheheh

Selagi aku masih boleh n mampu menulis, menulis lah aku. Selagi ada idea kan. Semestinyer tidak putus2 aku bercerita, kerana blog adalah diary yg sungguh bermakna. Dah mcm diary harian. Betul tak?? Setuju tak korang dgn aku??

Mane yg boleh aku share, aku share lah. Jika ianya rahsia, baiklah disimpan di dalam hati, kalau luahkan pun, ayatnye x direct… Ikut kate ape rahsia hati... 

No comments:

Post a Comment