AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Wednesday 4 April 2012

~ DaH SeLeSaI MaSaK DaH... ~








Simple jerkan.. Ni lauk untuk aku n anak2 lunch. Gasenye lame dah masak ni kalau tak silap aku ade 2 atau 3 minggu lepas tapi tak sempat nak post kat sini yerlah byk sangat benda nak wat. Apelah kejaan banyak sgt yang nak dibuatnye tuuu? Ahakkksss... Tapi sebelum aku delete sume gambar2 dlm folder ni adalah baiknye aku entrykan di blog ni just untuk rujukan diri sendiri dan juga sesape yg berkenanlah yer...

Jomlah kita tengok hasil masakanku yang simple sesimplenye ni. Ayam Goreng+Sayum Bayam Goreng+Sambal Ikan Bilis = ........... Takperlah kan, janji perut aku n anak2 kenyang.. Simple2 pun, ujung2 nye bersih periuk belanga dibuatnye.. Senang keje pencucian makcik...







No comments:

Post a Comment