AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Sunday 1 April 2012

~ HaNd BaG BaRu UmMi... ~




Hehehehehe.... Sajer jer nak abadikan pic handbag baru di blog aku ni. Tapi baru pun xler baru sangat. Yerla kan sok2 bile dah sampainye ajal handbag ni sekurang2nye aku ade memori. Specialnye handbag ni adalah sebabnye buah hati yang belikan bulan lepas n mengikuti taste di matanye. Aku seperti biase, x suke meminta2, nak beli aku terima secara ikhlasnye n kalau x belikan pun x ape, aku x pernah merengek2 hentak kaki untuk dibelikan... Biaselah ape2 pun darinye, ianya adalah teristimewa bagi aku... Terlalu istimewa. Cume kelakornye buah hati pesan, ni kali handbag yang dibelikan ini bukannye untuk disimpan, kene pakai hari2... Hehehehee... Yerlah yah, ummi ingat pesan ayah.. Ape pun time kasih yer sayang... Ummi sayang ayah sangat2...

No comments:

Post a Comment