AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Monday 18 June 2012

~ AyAm MaSaK SaMbAl SpEcIaL UmMi... ~








Ini kali Ayam Masak Sambal k. Nak masak ni mestilah ada gaya yang tersendiri, barulah rasanya boleh jadi uuummph dan terbaik. Pernah tak makan ayam masak sambal yang rasanya pedas menyala, tapi tak sedap? Hahahaha...

Aku lebih sukakan kalau ayam masak sambal tu basah-basah sikit, dan banyak bawang. Ayam masak sambal buatan aku lebih macam ayam masak tomato sebab rasa dia macam ayam masak tomato. Rasa masakan aku ni memang terbaek la. Walau pun aku makan sambalnye sahaja, itu pun sampai menjilat 20 jari kaki... Hahahaha... Chehhhhh... Masuk bakul angkat sendiri. Tak salah kan nak puji diri sendiri dalam blog sendiri. Nak tunggu pujian dari orang lain lambat sangat...


No comments:

Post a Comment