AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Wednesday 6 June 2012

~ BeRjAlAn & BeRlArI, SeOrG @ BeR2... ~



Dalam perjalanan ini
Ku tercari2
Erti demi erti
Kehidupan yang realiti
Berjalan mahupun berlari
Tetap harus tempuhi
Ya.... tempuhi segala yang ditakdirkan

Seorang berjalan
Bagaikan tiada keindahan
Kurang sedikit kekuatan
Kurang sedikit buah fikiran
Bila berdua berjalan seiringan
Tentunya lebih bererti perjalanan hidup insan
Apa lg jika yang disisi berhati murni
Bersama menempuh onak dan duri
Melangkah bersama mendekati
Bahagianya hidup jika begini….

Tak kala itu aku merenung mega2 di kaki langit
Sungguh indah lukisan alam semulajadi
Tenang hati ku tenang tersenyum riang
Terkenangkan seseorang….
Ku harapkan hubungan yg panjang
Kerana hadirnya kurasakan hidup kian terisi
Terima kasih atas segala yg kau beri
Aku hargai…

Hati ini kian sembuh
Diri ini kian berdiri kukuh
Setelah melalui pelbagai proses utk kembali teguh
Alhamdulillah….

Buat dirimu…..
Terima kasih tak terhingga…
Ku ucapkan pada dirimu…
Terima kasih..
Tiada lagi kata2 yang mampu aku lafazkan
Bertapa aku bertuah adanya dirimu sehingga kini…. 

No comments:

Post a Comment