AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Wednesday 20 June 2012

~ JuAdAh LuNcH... ~

Ini citer long2 time ago.. Simpan punye simpan, xtau tah bile nk postkn. Hehehehe.. Untuk mengurangkan bebanan xternak aku ni, nak xnak sisipkah jugak. Sekadar untuk simpanan peribadi. Ini citer menu untuk lunch. Tapi xtau tah bile punye lunch. Hahahhaa.. Xkisahlah tu, janji terpapar di entry ni k. 

Hajat hati nak makan udang masak sambal tumis terlaksana sudah... Ini kali aku pakai udang bsor2. Tapi xlah bsor mane pun. Agak2nye size M kot.




Untuk menambah keenakkan n keseleraan tekak.. Aku gorengkan ayam. Nampak sedap betul ayam ni, ape taknye digoreng gareng2n hitam. Hahahhaa… Cakap macam makan. Taklah bile tgok anak2 mkn berselera, comfirmlah sedapkan. Ppperrrhhh... Lazat dan enak .. Sepinggan nasi tak cukup.. kena 2 atau 3 pingganla nampaknya.. haha.. Cam mana badan tak bulat.. hahahahahha...




Rase macam xlengkapkn kalau makan xde sayur. So untuk melajukan lagi suapan aku gorengkan sayur campur. Best.. Sedap sangat2.. Kombinasi yang cukup sedap... memang sedap.. hingga menjilat jari…




Lunch aritu.. Sambal tumis udang, ayam goreng dan sayur campur. Jemput makan...

No comments:

Post a Comment