AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Thursday 1 March 2012

~ AdUhHhHh... SaKiTnYa KePaLaKu.... ~

Harini adalah ari per1 dalam bulan Mac. Pejam celik, pejam celik terase sekejap jer dah masuk bulan 3kn. Pergggghhh begitu pantas sungguh mase berlalu. Datang2 jer opis, kepalaku da mula nyut2... Ggggggggrrrrrr, ggggggrrrrr... Aduhhh, jangan wat perangai sudah. Awal pagi lagi ni. Masih jauh lagi perjalanan kerja untuk aku hari ni. Ikutkan rase ati n badan ni, mcm xlarat jer aku nak ngadap PC n fail2 yang mnimbun atas meja ni. Issshhhhhh... Namo mcmni.. Kuatkan semangat. Jangan mengalah... Wat keje, wat keje...


Bile kepala aku dah mula rasa denyut2 ni, aku kene cari sumber smangat ni. Kene cari sesuatu yang boleh menceriakan ati... Mesti cari jalan penyelesaian. Jangan dok sangat layan sakit kepala ni. Nanti makin sakit, 1 keje pun x boleh nak settle. Tarik nafas panjang2. Pikir positif. Ceria2kan hati. Seronok2kan jiwa... Jap2 lagi oklah ni. Insya Allah...

No comments:

Post a Comment