AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Thursday 22 March 2012

~ HaRi PeNyAmPaIaN HaDiAh SeKoLaH HaKiM... ~
















Ni citer tahun lepas yer... Sebab musabab kenape lewat dientrykan, gasenye xperlulah aku nak terangkan secare detialnye. Sibuk, x sempat n perkataan yang sewaktu dengannye. Ni kisah time Akim terima hadiah di Majlis Penyampaian Hadiah Sekolah TABIKAnye. Ikutkan rase hati, macam malas jer aku nak pergi.. Tapikan, naluri hati ibu mane yang x tersentuh bile mane dah anaknye merayu minta permintaan dituruti..

Aku ni benaunye bukan xnak joint aktiviti2 Tabika ni, cume terase hati macam malas nak hadap muke2 yang hadir tu... Awal2 lagi aku dah sound kat teacher Akim yang aku ni datang atas title PARENT not WAKIL JABATAN yer. So pepaham sudah. Aku ni doklah kat ceruk2 meja. Wat aktiviti sendiri sedangkan mak2 yang lain doklah asyik menyembang macam2. Nasib baiklah ade camera usang ni. Wat2lah bz menyenap gambar anak... Tapi ade adegan yang x bestnye, dak Akim siaplah dok introducekan aku ni umminye pada semua mak2 yang ade di situ, so ape lagi aku pun tanpe berlengah mase menghulurkan tangan sambil tersenyum lebar, cover sebenaunye dalam ati x suke pun benaunye... Ayat yang x best didengar, Ohhhh, rupe2nye inilah mak Fikri Hakim yer.. Aku pun xbanyak jawap tersenyum sambil mengangguk... X sukeee tuuuu...

No comments:

Post a Comment