AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Tuesday 13 March 2012

~ AlAa.. SaYaNg AnAk UmMi Ni... ~















Alaaaa... Sayang anak ummi ni... Sejak dari lahir sehinggalah ke saat ini, kehadiran Allya dalam hidupku sedikit pun tak pernah menimbulkan permasalahan. Cukup susu, cukup tidur, it's ok baginye xde hal. Bile sumenye ckup, Allya mainlah sengsorang diri, dok golek sane, dok golek sini, arah mata akan ikut langkah sesiape sahaje yang berjalan di depannye.

Tatkala aku sibuk, menguruskan hal uma, ke depan, ke belakang, tertoleh2 dia. Minta didukung agaknye dia tau aku sibuk... tolehlah ke kanan kiri. Setiap kali berjalan, aku akan menyapanye... Jawapan yang same aku terima setiap kali, iaitu senyuman yang paling manis.. Allya yang tak pernah lokek dengan senyuman, sesiape yang melihatnye membuat hati berase riang... Mmmuuaahhhh syg anak ummi.. 

No comments:

Post a Comment