AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Tuesday 20 March 2012

~ BaRaN TeRlAmPaU... ~





Aku tak tahu kenapa hati aku sekarang lambat sangat nak reda jika ianya di sakiti atau marah. Rasenye aku macam sudah berjaya mengawal emosi marah ni. Rasenye macam da boleh kawal tetapi upenye tidak. Walau perkara itu hanya perkara kecil tetapi aku masih sakit hati dan panas, peliknye walau sudah beberapa jam berlalu pun hati still lagi rase marah n sakit sangat2. Ini sume pengaruh syaitan yang menghasut lagi kuat kot..

Aku benaunye risau penyakit baran aku ni, dengan usia yang makin meningkat ni aku risau jika penyakit baran ini berterusan akan membawa kepada penyakit lain pula pada mase yang akan datang.

Kenapa yer tiba tiba aku rasa nak marah sangat? Mahu ke di tulis di sini, tak perlulah ianya nanti akan mengaibkan org atau diri sendiri, tetapi perkara itu tidaklah sebesar mana cuma angin amarah aku yang sangat kuat. apakah angin amarah aku ini bersangkutan dengan tekanan pada perkara perkara lain juga? Mungkin juga kerana aku serabut memikirkan dua tiga perkara yang membuatkan emosi perasaan aku jadi tidak menentu? Entah lah... Ya Allah Ya Tuhan ku, aku bermohon kau redhakan lah hati aku dan kembalikan lah keharmonian hidup aku. Amin....

No comments:

Post a Comment