AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Wednesday 14 March 2012

~ ToLoNgGg KePaLe SaKiT LaGi... ~



Gasenye dah hampir 2 minggu penyakit ni tak datang. Tah ape yang tak kenenye, arini plak menjelang jam 5 petang, kepala aku tetibe belah kiri dok berdenyut denyut, sampai menangkap urat kepala aku tu. Yang peliknya kali ni punye sakit sampai membuatkan telinga kiri rasa macam tertusuk besi. Adoiiii aaiiii, datang sakitnye sebelah kirilah plak... Kanan rase ok...
Tahlah aku tak tahu apa n nak cari kat mane puncanya. Dulu2, waktu sakit pernah gak aku pergi clinic berjumpa doktor, tapi doktor tu cakap tiada apa2. Katanya aku cuma mengidap migrain biasa. Doktor tu beri ubat, tapi terus terang aku cakap aku seakan serik makan ubat migrain tu. Bile makan tu aku terase badan ku mengigil. Mungkin kuat sangat ker agaknye ubat tu. Last2 aku amik keputusan untuk tak makan ubat tu. Gisau gak takut ade effect lain.. Xpasal2 nanti, sakit yang menanggung x baik, timbul plak sakit lain...

Harap2 sakit ni janganlah berlarutan sampai ke tengah malam. Mampus aku x boleh nak lelap mata. Nanti doklah terkebil sorang2 menahan sakit sampai ke pagi. Tak nak aku tu... Ya Allah ya tuhanku, aku terima segala ape yang kau berikan padaku. Aku tahu pemberian sakit tu ade hikmah di sebaliknya, tapi harap sangat2 sakit kepale ni cepat ok yer... Amin...

No comments:

Post a Comment