AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Monday 5 March 2012

~ SaNgGuPkAh KaU BeRsAbAr SaYaNg...???? ~




Sanggupkah  Kau  bersabar  sayang
Untuk  bersama  diriku
Dalam  menempuh  dugaan
Yang  serba  mencabar
Sanggupkah  bersabar  sayang
Susah  senang  bersamaku
Semoga  Kau  tak  menyesal
Berkawan  denganku
Korus
Sedarkah  engKau
Hidup  aku  serba  kekurangan
Oh  cuma  yang  ada
Kasih  yang  ikhlas  untuk  dirimu
Usahlah  Kau  memaksa
Apa  yang  aku  tak  mampu  lakukan
Jikalau  engKau  benar  menyayangiku
Hendaklah  engKau  bersabar
Kau  harus  memahami
Jiwaku  dan  hidupku
Barulah  Kau  akan  mengerti
Tiada  gunanya  kita  bertengkar
Hanyalah  merenggangkan  hubungan  kita
Kita  hanya  mampu  merancang  masa  depan
Tetapi  tuhan  yang  menetukan  segalanya
Kiranya  Kau  sudah  tak  mampu  bersabar
Apalah  dayaku
Tak  mampu  diriku  menahanmu
Sanggupkah  bersabar  sayang
Menunggu  diriku  ini
Berikanlah  aku  ruang
Berteduh  dihatimu
Untuk  selamanya

Secara jujurnya, sebelum ini aku boleh katekan yang aku xpernah langsung mendengar lagu ini. Sikit pun x pernah dengar sehinggalah pada suatu hari tu, buah ati send lagu ni ketika kiteorg tgh bersembang di skype. Best jugak. Tutur lirik yang simple, kate2 yang mudah difahami n lalu di telinga terus tertanam di lubuk hati. Katenye lagu ni ditujukan khas untuk ku... Ape yang aku boleh katekan di sini.. Ummi selamenye akan sabar menunggu ayah, walau pun 1001 tahun lagi... Usahlah ayah ragu n sangsi cinta, kasih n sayang ummi ni selamanya hanya termaktub untuk ayah.. Ummi sayang ayah...

No comments:

Post a Comment