AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Thursday 1 March 2012

~ ChEkOdOk SpEcIaL UmMi... ~

Da lame sungguh aku x berstory bab2 mengketedarah nikan… Dulu mne jer p menyantap msti snap sebelum n sesudah kejadian. Apatah lagi klau bab aktiviti memasak ni. Lagilah dari start hinggalah ke sudah x abis2 dok menyenap. Ape2 pun, jangan plak pkir klau x berstory tu aku x masak eehhhhh… Masak mesti masak. Kalau x mau meroyan anak2 aku n terutamanya anak tekakku ini.

1 pagi tu, tah x ingatlah aku bile plak arinye. Celik2 jer mate otak dok terus ligat memikir apelah menu nak msk utk breakfast ni. Pkir punye pkir,  nak wat kodoklah, dah lama gak tak buat ni... Yer ke dah lame x buat? Bleh gune ker statement tu? Hahahahhahahha… Sendiri mau ingatlah… Walau pun simple n mudah, anak2 aku memang suke sangat2. Apetah lagi ayah dorang tu. Sepinggan bleh ngadap sorang tu… Suke n seronok sangat aku bile tengok time dia menikmati rase kodok tu. Penuh perasaan. No hal la tu, untuk yang tersayang ari2 pun aku sanggup mewatnye. Lagipun bukannye payah, barang2 sumenye memang da tersedia ada di dapur… Cume malas n ngajin jer…








No comments:

Post a Comment