AKU REDHA, ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUKKU....



Thursday 22 March 2012

~ PeNaNgAn BaNtAl BuSyUk... ~





Sape ada bantal peluk?? Sila angkat tgn!!! Nak ngaku ker tak?? Alahaiiiii korang kan… ngaku jer lah kalau ade.. Kalau ada tu ckp jer lah, tak payah nak malu2. Normallah tu. Mule2 statusnye bantal peluk, lelame dah jadi bantal busuklah pulak…

Ini bukan story aku ehhh… Ini story anak2 aku dengan bantal busyuknye. Kalau nak tahu asal keturunannye bantal peluk ni, asalnye aku yang punye. Aku beli tahun 2008 time tu arwah hb aku dimasukkan ke Hospital Ampang. Yerla ape taknye, pesakit da tentu2lah disediakan bantal n tilamnye, tapi apelah nasib si peneman pesakit nikan, nak x nak terpaksalah beli untuk keperluan diri sendiri.. Kalau aku x silap, time beli bantal ni d TESCO Xtra mane tah.. Area2 Ampanglah jugak..

Seingat aku, aku pakai bantal ni adalah setahun agaknye. Tapi kini dah jadi hak milik abadi anak2 aku lah plak.. Yang benaunye, kalau korang tengok keadaan bantal tu, tekak korang pun kembang agaknye. Senang citer, kalau baling dalam sungai, sume ikan2 akan timbul kelemasan. Anak2 aku ape kire, ape dorang kisah. Dorang x heran walau ade peta Malaysia ker, UK ker, Australia ker.. pi lantak lah situ. Yang penting setiap malam dok berebutkan bantal tu.. Almaklumlah, bantal tu satu, cube kalau menimbun, comfirm xde dorang heran der..

Bau dia?? Masya Allah.. Jgn ckp lah. Yang peliknye bagi dorang sedapppppp okey. Nak basuh?? Uishhhh, dorang x bagi. Dorang kate hilang bau nnti, lagi lah tak sedap nak gentel2. Hehehe

Kalau takde bantal tu, sure tidur anak2ku tidak lenanye. Mmg tak boleh pisah punya. Selalunye bile time nak tido, sure adenye agenda rebut merebut. Sakit kepale weiiii… So aku da tetapkan time tablenye.Ikut turn, dimulai dengan yang tua diikutilah seterusnye ke mude.. Betul ke ayat aku ni? Senang cakap macamnilah, malam ni Farah gune, esok Akim, luse Nana, tulat Myra… Abis pusingan tu, kembalilah semula turn Farah.. Nasib baiklah Allya, x masuk dalam ini filem… Kalau x… Mau dihamuknye… Hehehe.. Gitulah citernye penangan bantal busuk :D

No comments:

Post a Comment